1. Haberler
  2. Yerel
  3. Büyükşehir’den vatandaşlara aşure ikramı

Büyükşehir’den vatandaşlara aşure ikramı

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramını sürdürdü. Başkan Özlem Çerçioğlu, paylaşma ve dayanışma ruhuna vurgu yaparak ayın bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini diledi. Vatandaşlar ikramdan memnuniyet duydu.

service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala
Reklam Alanı
Büyükşehir’den vatandaşlara aşure ikramı
Büyükşehir’den vatandaşlara aşure ikramı

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramını bu yıl da sürdürürken, Başkan Özlem Çerçioğlu paylaşma ve dayanışma ruhuna vurgu yaparak Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini diledi.

Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmaya devam eden Aydın Büyükşehir Belediyesi, bu yıl da geleneksel aşure ikramını sürdürdü. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti. Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti. – AYDIN

0
be_endim
Beğendim
0
dikkatimi_ekti
Dikkatimi Çekti
0
do_ru_bilgi
Doğru Bilgi
0
e_siz_bilgi
Eşsiz Bilgi
0
alk_l_yorum
Alkışlıyorum
0
sevdim
Sevdim
Sorumluluk Reddi Beyanı:

Pellentesque mauris nisi, ornare quis ornare non, posuere at mauris. Vivamus gravida lectus libero, a dictum massa laoreet in. Nulla facilisi. Cras at justo elit. Duis vel augue nec tellus pretium semper. Duis in consequat lectus. In posuere iaculis dignissim.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Binance Coin
0%
Giriş Yap

Atv Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!